Re: Vodní konektor?

jurp jurp na volny.cz
Úterý Prosinec 19 13:01:04 CET 2023

Viz ten Parkrovy katalog, strana 35, serie 21 Euro verze.
Porad tvrdim, ze tam vidim vlevo pred zapichem limecek s vetsim prumerem.
A na fotce (dost male) pozadovaneho vidim jen valec se zapichem.
Ale mozna jsem slepy. Tak hodne stesti. Kdyz tak velke kladivo to jisti.

JURP

--
Tento e-mail byl antivirovým softwarem Avast zkontrolován na viry.