Re: Vodní konektor?

jurp jurp na volny.cz
Úterý Prosinec 19 11:37:42 CET 2023

Ne ze bych byt hnidopich, ale jsem.
Ty od kovaze jsou klasicke eurovky s typickym limeckem na konci.
Podle puvodni fotky se ale shani atyp.
Jen pro info. U nas jsou nejrozsirenejsi eurovky, nasleduji je "japonky",
kde je ten aretacni limecek jineho tvaru (maji je v oblibe i cinani) a pak
vsechny ostatni atypy.

JURP

--
Tento e-mail byl antivirovým softwarem Avast zkontrolován na viry.