Re: Dá se nějak doinstalovat C++20 do Microchip Studia

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pondělí Prosinec 18 10:42:14 CET 2023

Použití C++ má pro MCU velké výhody, aniž by to muselo žrát něco navíc.
Když nic jiného, tak samotné použití přetížení funkcí je speciálně v MCU
velký plus. Odpadají starosti typu jak se jmenujou všechny funkce na
posílání čehosi na sériák. Prostě se jmenujou všechny stejně a starost
kterou použít na int, kterou na float, kterou na char* a kterou na
(char*, float, char) má jen překladač. A je jasný, že kvůli tomu nemusí
vyrobit ani bajt kódu navíc.

No a ty korutiny, kvůli kterým je tato diskuze, právě mají být něco mezi
běžným řešením a použitím RTOS žeroucího moc prostředků.

PH