Re: Dá se nějak doinstalovat C++20 do Microchip Studia

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pondělí Prosinec 18 13:23:11 CET 2023

Doplnil bych to konstatováním, že si na Linuxu můžete dělat prakticky
cokoli chcete, ale v praxi to znamená, že za pár let už v tom máte
takový bordel, že se v tom sám nevyznáte. Já sám mám tak desítku různých
verzí c/c++ překladačů, většina z nich jsou předkompilované balíky a
zatím problém nemám. Ale už to začíná být trochu chaos, takže další se
snažím prostě omezit.

Mrazík