Re: Dá se nějak doinstalovat C++20 do Microchip Studia

Nesvacil Jiri nesvacil na posys.eu
Pondělí Prosinec 18 12:34:32 CET 2023

Vše je otázka přehlednosti/organizace. Pro binární protokoly přetížení
nedoporučuji, omylem budete posílat více bytů než musíte. Pro nějaké
logové operace nebo json tam je to vhodné. Problém je, že ty logové
operace a i ten json se blbě dělá na cpu s 256 byty či 2k paměti.

Jirka