Re: OT: fotovoltaika vybíjení baterie

Neděle Prosinec 10 17:34:45 CET 2023

Cena na spotu samosřejmě lítá, tohle byl nějaký průměr za měsíc a nižší
o marži dodavatele, o 0,50 Kč/KWh. takže by to odpovídalo průměrné ceně
2,30/KWh.

Tak o dvou sazbách za distribuci jsem ještě neslyšel. Když mám výrobu za
rok větší než spotřebu, zavrhnul jsem virtuální baterii ČEZu a už jsem
se nezajímal o nic jiného, než o spot.

Anděl