[OT] Jakou klimatizaci?

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Sobota Prosinec 2 08:16:09 CET 2023

Zdravím,

1) Mám nějakou "neznačkovou - Comfee" asi 8 let a bez jediného problému
a teď nově ještě LG. Myslím, že to bude skoro jedno.

2) To je dané výrobcem klimy, není mi jasné jak do toho zasáhnout.
Chladivo je ve vnější jednotce, takže při montáži se klimy neplní, jen
se otevřou ventily.

3) Standard u klim které to podporují - jsou běžně na trhu

4) Odhadl bych to tak na 1l denně. Ale záleží, denní vylévání je ovšem
pakárna.

5) nevím, nehledal jsem, ale subjektivně pochybuju. To co hledáte je TČ,

6) Vnější jednotka se dává "kam to vyjde" nikoliv kde je to optimální.
Peklo jsou památkáři.  Výsledkem je "vnější" jednotka např od serverovny
schovaná na půdě, kde je při provozu 80 stupňů a o účinnosti ani nemluvě.

7) Mezi jednotkami vedou 2 trubky cca 1,5cm + izolace, jeden tlustší
kabel (taky tak 1,5cm) + případně trubka na kondenzát, taky zhruba
1,5cm. Do 40x40 to pujde těžko, dávají se větší. jak mladí vstanou, tak
vám to muhu jít změřit.

Petr