OT: tak uz nesmime ani zarivky ?

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 24 23:25:51 CEST 2023

No u těch origo samsungu byl "starter" pro LED proste nahrada starteru
(zkrat)...,
Ale tlumivka tam dál zůstáva......

A prodava se to i ted. Ono je zase problem s predpisy, ze pokud clovek
vybrakuje

svetlo na zarivku tak aby tam mohl dat LEDku tak vlastne je to zasah do
vyrobku,

a uz nesplnuje schvalenou normu..... Ale to je jen takový byrokratický
důlezity detail...

Zdenek Aster

---------- Původní e-mail ----------
Od: Jaroslav Buchta <jaroslav.buchta na hascomp.cz>
Komu: hw-list na list.hw.cz
Datum: 24. 8. 2023 21:35:37
Předmět: Re: OT: tak uz nesmime ani zarivky ?
"
A co teda s tou tlumivkou/el. predradnikem u LED trubic. Muze se premostit
aby zbytecne netopil?

Dne 24.08.2023 v 21:29 Zdeněk Aster napsal(a):

" Já to veděl, a nemám s tím problém dokonce jsem asi před 5-6 lety koupil
orignál LED
trubici Samsung bylo to v nějakém výprodeji. Vyprodávali je tak za

čtvrtinu ceny co se to tehdá prodávalo a i tak to bylo celkem drahé. Ale
svítí dodnes.

Jinak ve starých fabrikách kde mají původní takové ty kovové a jsou tam
původní startéry,

tak to je velmi častý zdroj požáru tam kde je ještě nevyměnili....

Zdeněk Aster

---------- Původní e-mail ----------