OT: tak uz nesmime ani zarivky ?

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Čtvrtek Srpen 24 21:46:02 CEST 2023

Tlumivka a kondenzator se nazapojuji, to je mala nevyhoda, ze se to
musi vyznamne prepojit, ale  v tech armaturach to nenji zase takovy
problem, dratu je tam dost.

Vetsina LED trubic ma primo 230VAC na ty dva krajni piny, zarivky se
pripojovaly  na protilehle a zbyle dva se proklemuji starterem (doutnavkou)

LK