OT: tak uz nesmime ani zarivky ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Srpen 24 23:42:40 CEST 2023

Co je častým zdrojem požárů? Klasické lineární zářivky s tlumivkou?
Ve fabrikách jsou (nebo minimálně byly) takových zářivek tisíce a tisíce.
A nemám pocit, že by požáry byly na denní pořádky.
Naopak mi to připadá jako dost bezpečný zdroj světla.
Tlumivka je ryze mechanická jednoduchá komponenta, a ve vlastní trubici
jsou jednotlivé
póly od sebe velmi daleko, takže tam nějaký neřízený oblouk asi moc nehrozí.
A celkově to moc nehřeje.

PL