OT: tak uz nesmime ani zarivky ?

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Čtvrtek Srpen 24 20:05:13 CEST 2023

Zdravim,

to mi pripomina situaci, kdyz se zakazaly prodavat zarovky.
LEDkam jsem tehdy nejak neveril (tehdy drahe, podle referenci docela odchazely, co jsem videl, nesedelo mi spektrum),
takze dodnes se mi nekde v krabici valeji 100W tepelne koule

:-D

PS: pokud si dobre pamatuji, tak zarivky se v dilnach zakazovalo.
hlavne tam, kde se pouzivaly soustruhy, frezy, vrtacky.
i kdyz se stejne pouzivaly ...

  Sam