OT: tak uz nesmime ani zarivky ?

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Čtvrtek Srpen 24 20:22:09 CEST 2023

Ten zákaz byl jinak
- nesměli se používat zářivky pouze na jedné fázi - kvůli stroboskopickému
efektu. Pokud byli tipicky na dvou fázích, nebo na mašině byla lampička se
žárovkou, nebyl problém.
J.V.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of sam.hw
Sent: Thursday, August 24, 2023 8:05 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: OT: tak uz nesmime ani zarivky ?

Zdravim,

to mi pripomina situaci, kdyz se zakazaly prodavat zarovky.
LEDkam jsem tehdy nejak neveril (tehdy drahe, podle referenci docela
odchazely, co jsem videl, nesedelo mi spektrum), takze dodnes se mi nekde v
krabici valeji 100W tepelne koule

:-D

PS: pokud si dobre pamatuji, tak zarivky se v dilnach zakazovalo.
hlavne tam, kde se pouzivaly soustruhy, frezy, vrtacky.
i kdyz se stejne pouzivaly ...

  Sam