Re: OT: prosím o přeložení některých výrazů ČEZu do češtiny

Martin Hanek martin na hanek.net
Čtvrtek Srpen 17 07:30:45 CEST 2023

Už jsem to sem posílal...
Ono to asi vychází ze Schématu 14 na straně 50, detail případně Schéma 15.
https://www.egd.cz/sites/default/files/2023-03/egd_2023_pripojovaci_podminky_elektrina_11.pdf

a dále kapitola 15.3., kde popisují to ovládání, aktuálně jako 0% a
100%. Podle schématu 15 asi počítají s možnou vícestupňovou regulací.
Mají tam OR - ovládací relé - řízené z elektroměru pro spínání
spotřebičů a přijímač HDO pro přepnutí výkonu FVE na 0%.
Tím OR asi chrání výstup elektroměru. HDO chráněné není, výstup z
kontaktu jde přímo. Ono je to tak i dnes, že výstup z HDO jde třeba
přímo na stykač bojleru.

Martin Hanek