Re: OT: prosím o přeložení některých výrazů ČEZu do češtiny

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Srpen 16 23:39:00 CEST 2023

Ten článek je opravdu dobrý.
Jen doufám, že to všechno z něho platí a bude platit ještě až to dodělám.
Některé věci tam jsou ale trochu nejasné (třeba to kolem oddělovacích relé).
Tak jsem to studoval z připojovacích podmínek EGD, ale tam je to taky
nejasné.

Takže si sám odpovídám na své dříve položené otázky:
- v zapečetěné části musí být hlavní jistič, jistič HDO a jedno
oddělovací relé (což je podivné, že ne 2, doufám, že jsem to pochopil
správně)
- vypínač instalace může být v zapečetěné nebo volné části
- vypínač by měl vypnout komplet všechno, takže ho nainstalovat jako 1.
prvek hned za elektroměr

Díky.
PL