Re: OT: prosím o přeložení některých výrazů ČEZu do češtiny

tomas mainzer t.mainzer na gmail.com
Středa Srpen 16 11:07:02 CEST 2023

- pokud mate elektromer pristupny z ulice neni treba soucinnost
- je li to pro fve musi byt u elektromeru dva jistice z obou stran - aby se
dal elektromer vymenit s jistotou ze fve nepusti na draty neco ze strany
baraku.
- kryci maska - byvalo nekdy ve starsich rozvadecich - obvykle plechova
nekdy plastova deska pres cely rozvadec, s pruhlednymi okenky kudy se
koukalo na elektromer. toto byt nesmi.

st 16. 8. 2023 v 10:42 odesílatel Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>