OT: úklid

Středa Srpen 16 14:30:59 CEST 2023

Dobrý den,

mnoho let se mi tady válí pytlík červených 5 mm ledek, jsou to nějaké
Kingbright s vyšší svítivostí. Bylo jich tam původně 1000, je jich možná
800. Mám to z doby, kdy jsem ještě dělal jackpoty do heren. Nechtěl by
to někdo pro nějaké mládežníky? Už mě nebaví vymýšlet, co by se s tím
dalo udělat.

Mám tady s těma ledkama taky jeden 6,5 místný venkovní displej v
hliníkové krabici s výškou číslic 10 cm, taky se mi to nechce vyhazovat.
Dokumentaci bych k tomu našel. Data se tam cpou sériově po jednotlivých
segmentech, program na zobrazení pro 8051 tady taky mám. Možná bych
někde našel do dalšího displeje osazené desky, jestli už jsem to
nevyhodil. Ledky bych mohl poslat, ten displej by byl asi problém. Ta
krabice je dost velká. Pokud možno kdyby se pro to chtěl někdo v Hořátvi
stavit.

Anděl