Re: prosím o přeložení některých výrazů ČEZu do češtiny

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Srpen 19 01:02:38 CEST 2023

Díky.
Takže klasické standardní uspořádání.
V té druhé pozici, kde je teď jenom díra, byl předpokládám jistič o malé
hodnotě ale max. vypínacím proudu 10kA.
Zaplombovaný v pozici ON.
Nebo je snad stále funkční, takto rozkřápnuté, s čouhajícími dráty a bez
jističe?
Pokud snad ano, tak mi berete poslední iluze o elektrikářích.

PL