BLE baecon

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pondělí Srpen 14 17:43:15 CEST 2023

BLE nějakou dobu studuji a mám v tom pořád nějaké nejasnosti (v tom
zakladu)... Chtěl jsem si také objednat nějaký ten falesny airtag pro
Android na testy a kdyby mě to přestalo bavit tak bych ho někde použil. Ale
dle "recenzi" na ALI je snad většina prakticky nepoužitelná. Některé mají
dokonce vypínač (???). Nějaký tip co opravdu funguje i po té aplikační
stránce? Snad jsem tam četl, že je hokej i v těch aplikacích. Děkuji.