BLE baecon

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pondělí Srpen 14 21:42:44 CEST 2023

Ono záleží co je vlastně cílem.
V mém případě je to hraní si s majákama a dávání jim nějaké primitivní
funkce. Takže to co koupíš za 25,- je hezkej demo kit, má to ledku, má
to pípák a má to tlačítko. dokonce držáček na baterku a dokumentace je v
čínštině jen z poloviny. Tedy daasheet je anglicky a SDK má instalační
návod v čínštině

Datasheet:
http://www.lenzetech.com/stProduct/ST17H26
SDK:
https://github.com/17HXX/BLE5_ST17H66

Nějaké zábavné příklady:
https://github.com/search?q=ST17H66&type=repositories

Na druhou stranu - je to jen procesor v kousku plastu, žádné důmyslné
odolné zařízení. Rozebereš to prstama. Na ten nejlepší jsem si musel
vzít kancelářskou sponku, bo se mi nedal zaseknout nehet ve spoji.

Když tam nahraješ (dostaneš nahranej) firmware, co to identifikuje jako
Apple AirTag, tak to Apple telefony identifikují a bonzují. Na androidu
to funguje, jen pokud je spuštěná a aktivní příslušná aplikace.

Tady je rozborka toho mého prvního tagu:
https://westsideelectronics.com/bluetooth-button-design-analysis/
Porovnání v jiném jazyce:
http://100-x-arduino.blogspot.com/2018/05/itag-ble-jak-je-odczytac.html