BLE baecon

Jindrich Fucik FULDA na seznam.cz
Pondělí Srpen 14 16:22:32 CEST 2023

Ahoj,

Jenom tak pro informaci. Dnes mi dorazil druhý přívěšek (falešný airtag).
V prvním je procesor ST17H26 (pouzdro TSSOP16). Má vyvedené piny SWS a PIN8 pro programování.
V tom novém co přišel je úplně jiný čip. Je v pouzdře SO16 a je totálně bez popisu. Má vyvedené plošky RxD a TxD. Tenhle se chová docela hezky, ale bohužel vůbec netuším, co je to za čip a jak se do něj dostat. Začnu doma experimentovat, jestli po připojení napájení něco nevypíše.

Předpokládám, že mezi přítomnými není nikdo, kdo by podle popisu poznával o jaký SoC se může jednat? Je v pouzdře SOIC16, TxD na pinu 7, RxD na pinu 8, GND na pinu 5, krystal 16 MHz.

Jindra

---------- Původní e-mail ----------
Od: Ladislav Vaiz <spam na nagano.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 3. 7. 2023 7:35:55
Předmět: Re: BLE baecon
On 02.07.2023 21:34, Jindrich Fucik wrote:

> Ahoj vespolek,
>
> koukám na ceny BLE trackerů (Bluetooth Low Energy Baecon), které se
> včetně poštovného pohybují kolem 30 CZK. Tak mi trochu vrtá hlavou,
> jestli by se nedaly použít na něco jiného.
> https://www.aliexpress.com/item/1005005449869056.html
>
> Nemáte někdo popis, co je uvnitř? Jestli to nelze nějak přeprogramovat?

Stejně vypadající jsem kdysi koupil. Nemá to GPS, má to BT a aplikace
umí detekovat vzdálení mimo signál a také na požádání zapípat. První
várka fungovala relativně dobře, tak jsem objednal další a tam už byl
nějaký problém, detaily už nevím.

Čip je ST17H66B, některé piny jsou vyvedené na plošky, takže přes pogo
piny by s tím možná něco šlo dělat.

L.