OT : OZE vitr nam nejak nefunguje ? :-)

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Srpen 13 17:27:29 CEST 2023

Pokud má mít nějaká těžba smysl, musel by se ten vodík produkovat v
množství řádově v milionech kubíků.
A protože se (podle těch vědců) stále tvoří, tak by musel stále unikat.
Pak podobně jako v tom příběhu by někde pořád musel hořet. Pokud by
stále unikal, tak by asi byla jen otázka času, než by se z nějakého
důvodu vzňal a už nezhasl.

Tak jestli to nejsou informace od vědců z podobné krabičky, jako třeba
ty, jak Rusové do svých raket používají chipy z praček a proto je
vykupují/kradou ve velkém.

PL