OT : OZE vitr nam nejak nefunguje ? :-)

Neděle Srpen 13 01:06:25 CEST 2023

Ve wiki píšou, že vodík je obsažený v sopečných plynech.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Vod%C3%ADk

No a tady píšou o těch pár místech, kde vodík ze země utíká.
https://www.newstream.cz/enjoy/zmeni-energetiku-vodik-z-podzemi-svudna-predstava-a-vedci-rikaji-ze-to-je-mozne
dokonce vysvětlují, že tam vzniká rozkladem vody při oxidaci železa. Tak
třeba se ho opravdu podaří těžit v nějakém větším množství.

Anděl