Re: Přepínač Síť - FVE

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Sobota Srpen 12 10:34:04 CEST 2023

😀
Az take zabezpecenie nie je nutne.
Obvykle staci
- prevadzkovy termostat,
- bezpecnostny termostat ( vypne a uz nezapne, musi sa zapnut rucne ) a
- pretlakovy ventil na studenej vode medzi spatnou klapkou a bojlerom.

Ak zlyhaju termostaty, para vytlaci vodu von a spiraly na vzduchu dost
rychlo zafunguju ako poistka - zhoria.

Dodo

Dňa so 12. 8. 2023, 10:13 Martin Záruba <swz na volny.cz> napísal(a):