Re: Programování MCU v pásce

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Čtvrtek Srpen 10 17:16:15 CEST 2023

To se dá celkem jednoduše vyřešit samovýrobou. Kdysi jsem to řešil pro
ARM, Cortex-Mx pomocí SWD.
https://kizarm.github.io/boot/html/index.html
Je to pro jediný firmware, neumožňuje to výběr, takže blbovzdorné.
Rutiny pro zápis do flash se dají vyzobat z blackmagic probe nebo z
openocd. Nejvíc práce dalo vyházet z toho všechny nepodstatné věci,
které v tom openocd jsou právě kvůli univerzálnosti. LPC11U bylo zvoleno
kvůli USB bootloaderu, takže nic dalšího není potřeba. Ale může to běžet
asi na čemkoli, jen flash musí být o pár KiB větší než cílový firmware.
Pro AVR či PIC asi seženete něco hotového, ale bude to podobný problém -
vyzobat si potřebné z velkého programovadla.

Mrazík