Re: Programování MCU v pásce

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Srpen 10 15:14:01 CEST 2023

Na druhej strane, viacmenej jednoucelovych veci sa najde viac - napr. PICka
vie PICKit (aj ked som si s v3 v tomto rezime uzil), AVRka vie E-LAB (hoci
neviem ci aj nove) a mozno aj nejaky novsi PICKit? nesledujem to, STM32
vie Segger...

Myslim, ze to je logicke - podporovat vsetko znamena vela roboty ktora sa
zrejme nikdy nezaplati; navyse niekde uprostred tej roboty zatuzis po tom
mat kompletne PC...

wek