Re: MOSFET SSR, spínání AC

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Srpen 4 20:39:30 CEST 2023

Já jsem kdysi optorelé s FETy chtěl použít, ale nakonec nepoužil.
Odnesl jsem si z té doby názor, že je to vhodné jenom pro srandovní
proudy a spíná to velmi pomalu, protože energie, přenesená tou optickou
vazbou, je velmi malá.
Takže nabití gatí trvá dlouho.
Naopak napěťové mám pocit, že tam problémy moc nebyly.

Ale je to už dávno.
PL