Re: MOSFET SSR, spínání AC

Libor xlibor na tiscali.cz
Pátek Srpen 4 22:00:43 CEST 2023

Tak to je zajímavé, to mě nenapadlo, nepotřebuji spínat nějak moc
rychle, interval budou spíše větší minuty až desítky minut, tak by
pomalé spínání až tak vadit nemuselo, pokud se tedy gaťe nenabíjí při
každé půlvlně znovu od nuly.
No myslel jsem si, že to bude super náhrada za SSR s triakem, s tím že
půjde navíc spínat i DC, ale asi to tak jednoduché nebude :-(

Libor