Re: MOSFET SSR, spínání AC

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Srpen 5 17:56:40 CEST 2023

Taky bych to viděl na malý proud do LED. Další varianty jsou, že zátěž
není tak úplně odporová, jak se zdá a nebo že se v napájení vyskytují
špičky, ať už s, nebo bez souvislosti se spínacím procesem.
Rady:
- Velký proud do LED
- Přidat obousměrnej transil

Ty MOSFETové optočleny rád používám, ale na spínání při měření. Halvní
benefit pak je, že v sérii je prostě RdsON a ne nějakej z kontaktů
vzniklej prvek vykazující pro mV a µA podivné vlastnosti.
Ani jsem nevěděl, že existují velké:-)

PH