Re: OT Spotové tarify

tomas mainzer t.mainzer na gmail.com
Pátek Srpen 4 01:14:07 CEST 2023

Co vsechno je v tom elektromeru nevim, rad se necham poucit pokud nekdo vi.
Muj dojem je ze mi tam "natvrdo" nastavili casy NT/VT (nebot - ackoliv mi
zustala sazba, casy NT se zmenili, a ty casy mi rekl rovnou monter
cezu jako fixni hodiny). Nemyslim (opet jen nepodlozeny nazor) si to pres
gsm primo ovladaji - posilani patnactiminutovych dat delaji jen 2*denne -
ale zase predpokladam ze pres gsm jdou ty casy prenastavit, pripadne i
zmenit HDO kod (je li tam prijimac - zde mi unika proc by tam ale
zustavaval stavajici prijimac hdo).
Ale co vim zcela jiste je, ze uzivatelsky interface toho elektromeru je
primo strasny. ovladani jednim tlacitkem. naprosto nelogicke, se silenymi
kody na display.