Re: OT Spotové tarify

Martin Hanek martin na hanek.net
Pátek Srpen 4 03:06:51 CEST 2023

Viz. Schéma 14 na straně 50, detail případně Schéma 15.
https://www.egd.cz/sites/default/files/2023-03/egd_2023_pripojovaci_podminky_elektrina_11.pdf
a dále kapitola 15.3., kde popisují to ovládání, aktuálně jako 0% a
100%. Podle schématu 15 asi počítají s možnou vícestupňovou regulací.
Mají tam OR - ovládací relé řízené z elektroměru pro spínání spotřebičů
a přijímač HDO pro přepnutí výkonu FVE na 0%.

Zrovna osazuji elektroměrový rozvaděč DCK ER212/NVP7P, schéma na straně 20:
https://www.dck.cz/new/down/DCK_technicky.pdf
jedná se o běžný rozvaděč pro 3f elektroměr a dvousazbový přijímač HDO,
v PDF u E.GD to myslím odpovídá schématu 8.

Prodávají stejný rozvaděč s parametrem "FV"pro fotovoltaiku, schéma je
na straně 24. Tam je vidět také to OR a HDO jako v PDF E.GD, schéma 14.
Možná jsem tam měl dát tento, kdyby se náhodou osadila FV, ale zdá se,
že úprava bude jednoduchá.

Martin Hanek