Re: OT Spotové tarify

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Srpen 4 00:19:24 CEST 2023

Aha, takže není nové HDO se 2 výstupy, ale staré HDO a elektroměr s
dalším HDO vevnitř.
Zajímavé, děkuji.
A tak mě napadá - je to vevnitř opravdu HDO? Není to náhodou ovládané
tou mobilní sítí, která řeší 1/4-hodinový sběr dat?
Že by tomu jen ze setrvačnosti říkali HDO, protože to navenek funguje
stejně.

PL