Re: Solární optimalizátory Tigo

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Srpen 1 19:51:00 CEST 2023

ja jsem ani moc nepocital, ale kratce. donedavna nez cenu elektriky
zacali skopcaci a zeleny aktivisti umele zvedat, tak jsme platili rocne
cca 40kkc komplet i s topenim d45. cca 12MWh po 3kc. tedy celoelektricky
barak = idealni pro predelavku. kolik z tech 40kkc muzu FVE usetrit ?
pulku ? asi ani to ne, protoze spotreba je hlavne v zime topenim.
nechame udelat "beznou" dotovanou instalaci FVE = pokazde kouzelnych cca
400kc. navratnost ? v nedohlednu.
t.

--
AJT SERVIS s.r.o.