[OT] Re: Solární optimalizátory Tigo

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Srpen 1 20:50:58 CEST 2023

[OT]
Tady máme výhodu my, co to máme jako koníčka.
A u koníčků se na prachy zas tak nekouká.
Kdyby člověk u všeho hleděl jen na prostou návratnost, tak by třeba
nikdy nemohl jet na dovolenou.
Ta se nezaplatí vůbec nikdy. ;-)

A když jste psal o tom "donedávna", tak mi naskočila taková myšlenka:
Donedávna (no dobře, už dost dávno) když jsem chtěl sbalit nějakou
třicítku, tak to bylo snadné a levné.
Ale vím, že do budoucna už to nikdy snadné a levné nebude. ;-)

PL