Re: Solární optimalizátory Tigo

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Srpen 23 01:47:14 CEST 2023

Tak stručný report po prolezení toho Facebooku.

Občas se tady v nadsázce používá slogan "to není chyba, to je vlastnost".
Tak u Tigo se to dá používat nikoli v nadsázce, ale jako popis reality.

Ti by měli vyrábět auta. Když by řidič potřeboval zrychlit, tak by zavolal
na suport, a oni by mu sešlápli pedál. Ale samozřejmě ani neřekli o kolik.
Občas by ho sešlápli sami, jen tak, aniž by to řidiči jakkoli oznámili.
A kdybyste se chtěl dozvědět jak rychle jedete, tak to by bylo jedině
za peníze v "profi" verzi s měsíčním předplatným.

Ale možná to někomu vyhovuje.
Psal tam borec, kterému nefungovalo spojení s panelem na 2 metry.
Má tam být Mesh se zaručeným dosahem 10m.
Napsal na podporu. Oni mu po několika dnech odepsali, že to řešili
(sami, na jeho systému a bez jeho vědomí), že mu zesílili signál
a už to jede.
A borec je spokojený, že mu to jede.
Žádná informace proč to nejelo, když to podle popisu má jet. Proč vůbec
je tak nesmyslně přísné omezení na vzdálenost, když to evidentně umí víc.
A to už vůbec nemluvím o tom, že by snad uživatel měl mít možnost
si nastavovat svůj systém a ne nějaký inženýr z Ameriky.

Není to chyba, je to vlastnost.

Vědět dřív to, co vím teď, tak bych do Tigo nešel ani náhodou.

PL