Instalace Win10

ajtservis info na ajtservis.cz
Čtvrtek Duben 27 16:05:49 CEST 2023

predpokladam, ze tazateli neni potreba vysvetlovat ze 1+1=2 a chce
slyset odpoved na jeho otazku a  ne, ze to vlastne nema vubec chtit a
ackoliv se pta na neco naprosto konkretniho, poradime mu, "to musi jit
mobilem", tim jde dneska vsechno.
predpokladani nastaveni "stesti a spokojenosti" u ostatnich, podle
svojich vlastnich meritek, je posledni dobou opravdu hodne oblibena
disciplina, kam se clovek podiva.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65