Instalace Win10

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Duben 27 16:15:56 CEST 2023

Myslíte?
No asi máte pravdu.

Já si třeba na nějaký svůj dotaz rád přečtu jiný názor, i když je veden
jiným směrem, než který jsem zamýšlel.
Docela často jsem stižen provozní slepotou a nakonec vyřeším daný
problém úplně jinak, než bylo původně v plánu.
A i když ne, tak jen přečtením toho jiného směru si aspoň ujasním, že
opravdu chci na to jít tak, jak jsem to zamýšlel.
No ale jistě je možné, že u jiných lidí je to jinak. A že mají v
koncepci zcela jasno předem.

PL