Instalace Win10

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Duben 27 15:58:51 CEST 2023

Řekl bych, že jde o to, o co jde.

Pokud je to něco pro každodenní používání, tak se může vyplatit hledat
nějakou náhradu.
Ale je-li to něco pro občasné použití, případně je to nějaký samostatný
přístroj bez vazeb jinam, tak je snadné k tomu prostě dedikovat nějaký
starší HW, na kterém nechat běžet původní DOS, W95, WXP nebo jiný starý
SW. Když tam fungoval dřív, bude tam fungovat i nadále.

Kvůli obměně strojového parku má snad skoro každý k dispozici nějaký
starý HW, který se už na nové věci nehodí a skončil by v ekodvoře.
Takže i náklady jsou (kromě skladovacího prostoru) prakticky nulové.
Vyplatí se udělat si image disku, kdyby starý disk chcípnul. A mít pár
náhradních starých PATA disků.

Já tak třeba uchovávám historický programátor EPROM, včetně starého PC s
DOSem.

PL