Instalace Win10

Jindroush jindroush na seznam.cz
Čtvrtek Duben 27 15:26:19 CEST 2023

Ekonomiku toho provozu si kazdy musi zvazit sam, podle svojich moznosti
a pozadavku.

Ja se jen divim, ze se to vyplati udrzovat, protoze i to udrzovani v
provozu neni zadarmo - viz uz treba nenulovy cas tazatele, ktery se
snazi rozchodit system, ktery to _mozna_ umozni provozovat. Ten
technologicky dluh pak jen porad narusta...

J.