Instalace Win10

Martin Blaha conf.hw na elektronek.cz
Čtvrtek Duben 27 15:14:16 CEST 2023

Je spousta různého hardware který má svuj software jen pro staré systémy.
Výrobce třeba nový soft dodává, ale už pro nový hardware, který s tím starým
není kompatibilní, proto třeba u nás ve firmě stále používáme některé
aplikace
které jsou pouze pro MS DOS na starém kusu HW právě s MS DOSem.

Něco funguje v DOS BOXu ale něco má přímé vazby na HW a tam emulátory končí

MB