Re: [vytahování] bleší cirkus --> PCB motor

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Čtvrtek Duben 27 10:23:08 CEST 2023

Zdravím,

moc hezké. Zrovna tohle přišlo v pravý čas - syn se snaží zkonstruovat
model lanovky a protože není troškař, tak rovnou v provedení, kde se
sedačky ve stanicích odpínají z nosného lana.  V reálu je pohyb sedačky
ve stanici řešen třecími koly poháněnými řemeny, ale v tomto zmenšeném
provedení tohle jde blbě udělat - kola  vycházejí maličká, o řemenech
ani nemluvě. Tak mě napadlo táhnout tu sedačku po stanici právě na
uvedením bleším cirkusu - maličký silný magnet se do upínací hlavy vleze
- je tam lyžina po které jedou v reálu třecí kola.

Asi začnu také dělat nějaké pokusy - doporučil byste jít do 3fázového a
nebo do dvoufázového řešení?

Stejný diver tu mám taky, takže "jen" ten plošňák.  jsou k tomu na netu
nějaké podklady, že bych vynechal slepé uličky?

Díky

Petr