Re: [vytahování] bleší cirkus --> PCB motor

Jindrich Fucik FULDA na seznam.cz
Středa Duben 26 13:01:45 CEST 2023

Tady je trochu obrázek, jak jsou ty dvě cívky do sebe zamotané:
https://forum.robodoupe.cz/viewtopic.php?p=13568#p13568

Video, kde potenciometrem měním rychlost a tlačítkem směr ještě neexistuje.

---------- Původní e-mail ----------
Od: Jindrich Fucik <FULDA na seznam.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 26. 4. 2023 12:25:01
Předmět: Re: [vytahování] bleší cirkus --> PCB motor

Spočítat to neumím.
Co se týká dvoufázového, to je přece normální krokáč. Moje verze se dá prohlédnout třeba tady: https://youtu.be/a5enrqeEYYA
Řešil jsem to tady jako minimální odpor cívky pro drivery A4988, protože to právě tím driverem honím.

Takže pro třífázovej stačí tři spínací tranzistory, pro dvoufázovej potřebuješ 2x full H-bridge.

Já se časem hecnu a dopíšu článek do amára.

Mimochodem - zjistil jsem, že to běží i na překvapivě malých proudech. Na videu je v cívkách proud o něco menší než 100mA.

---------- Původní e-mail ----------