Re: [vytahování] bleší cirkus --> PCB motor

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Čtvrtek Duben 27 10:25:13 CEST 2023

jo jo, má to spoustu hezkých stavů. Třeba ztráta kroku a tak.
Z hlediska "hratelnosti" je to překvapivě dobré. člověk si vyzkouší
"malovat" plošňák ponocí scriiptu, pak si vyzkouší modelovat sinusovku
na extrémně základním procesoru a tak.
A u toho zjistíš, co všechno se ti ti různí Lorentzové a Maxwellové
chtěli říct ve svých rovnicích.