Re: [vytahování] bleší cirkus --> PCB motor

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Čtvrtek Duben 27 10:46:05 CEST 2023

Třífázové přináší dříve dobré výsledky. Je to trochu horší soft, protože
ti to žádné A4988 nezjednoduší.
Podkladů na netu je dost. Velice dobře se čte Peter Mišenko, třeba:
https://hackaday.com/2019/04/16/circular-linear-motor-becomes-a-micro-motor-raceway/
Pokud by jsi chtěl třeba moje super úžasné skripty, tak třeba fragmenty
jsou tady: https://forum.robodoupe.cz/viewtopic.php?t=1734&p=13600#p13600
Klidně ti pošlu celé, ale je to takové peklo. Prostě jsem něco napsal,
ono to něco udělalo, tak jsem to okopíroval 5x za sebe, trochu poleštil
a pak to celé okopíroval ještě 3x.