Re: OT: jak pokročila digitalizace zdravotnictví

Úterý Duben 25 20:08:17 CEST 2023

S tím RTG mě to taky překvapilo, Na poliklinice mi pod nohu strčila
kazetu s čidlem asi 20x20 cm, ze které to pak přehrála do počítače. V
nemocnici mi tam nedávali nic, takže čidlo mají v celém stole. Nejspíš
tam nutně nemusí být rozdíl v potřebné dávce záření, ale ten stůl pak
asi musel být dost drahý.

Anděl