Re: OT: jak pokročila digitalizace zdravotnictví

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Duben 25 21:34:07 CEST 2023

Řekl bych, že ten RTG s kazetou bude o hodně starší.
Bude to zřejmě nějaký přechodný typ, kdy dřív to svítilo na film, pak se
to dodatečně upravilo pro svícení na snímač.
Oproti původnímu svícení na film je to sice zlomek výkonu, ale i tak to
bude zřejmě o dost víc než u moderního RTG.

Naštěstí u nohy zas tak o nic moc nejde.
Nechat si svítit do hlavy nebo vnitřních orgánů, tam už jde o víc a asi
stojí zato kouknout se po dobré technice.

PL