Re: Aktivní balancery v koloběžkách?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Duben 15 13:38:36 CEST 2023

Jo, to je dobře shrnuté... Každé to řešení něco stojí a to je také problém.
Větší cena—menší prodejnost. Určitá možnost je si něco dodělat sám, otázka
je, jestli se to v jedokusovém množství vyplatí. U baterek co provozuji
jsem to vyřešil konektorem, kde mohu jednou za čas udělat revizi a ručně
dobalacovat. Na víc jsem neměl chuť a čas. A jedna z baterek má ony
odojovače a přemosťovače. A taky se jí bojím. Ale myslím, že kdyby došlo k
nějakému hazardními stavu, že tam odhoří můstky na desce pro ten účel
udělané..