Re: digestoř pro pájení

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Duben 15 00:41:19 CEST 2023

Kdyby jenom noční:-) Kupodivu mě zachránily pomalé reakce:-)
Vylez jsem z tramvaje a ejhle zelená pro chodce. Než jsem si uvědomil,
že můžu hned vejít do silnice, prosvištěly tam 2 auta vedle sebe.

Z Kulaťáku na Červeňák je převýšení jen 80 m a něco. To je lepší se
nechat výtahem vyvést 93 m na Žižkovský věži. Ale nepamatuju si z toho
nějaký silnější zážitek v tomto ohledu.

Autobus na zalejhání v uších, možná z Hrabětic do Janova, to bylo 180 m
na pár km. Ale nevím jestli tam ještě jezdí.
Ale taková lanovka z Jánských lázní na Černou horu vypadá na mapě
funkčně a s těma 550 m určitě zvládne lepší zalehnutí:-)

A před asi 25 lety jsme měli počítačovej klub v protiatomovém krytu. Tam
když se všechno zavřelo, dal se udělat přetlak asi 15 cm vodního sloupce
(byly tam měřáky s vodou), což je 15 hPa. Občas někomu z toho trohu
zalehlo, ale hlavní efekt byl otevřít pak dveře, když zrovna někdo šel
po chodbě dolů. To se proti němu zvedly mračna sklepního prachu:-)

PH