Re: digestoř pro pájení

Sobota Duben 15 11:57:24 CEST 2023

Pokud by to mohl být infrazvuk, co takhle vzít obyč. elektretovou kapsli
a připojit na osciloskop? Ona teda ta charakteristika bude pod 20-50 Hz
padat, ale bude to pokles max. 2. řádu (6dB/oktávu odpor připojený na G
tranzistoru uvnitř a 6dB/oktávu dírka pro vyrovnání tlaku v kapsli) a
něco by tam mělo být vidět.

Anděl