Re: digestoř pro pájení

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pátek Duben 14 21:53:59 CEST 2023

Já jsem pozoroval, že při poměrně rychlé změně tlaku o 10-15hPa mně
zalejne v uších. Třeba i v autobuse, když jede z Křivoklátu na Amalín
(to je ta část nad hradem), je to poměrně rovně do vrchu a je prázdný.
Pak dolů do Zbečna jsou serpentiny, tak mu to trvá déle - to se
neprojeví. Ale ze Zbečna nahoru do Sýkořice je to zase krátké, takže se
to opět projeví. Ale že bych byl třeba na Kladně, které je o 20hPa výš
než bydlím unavenější než obvykle to se mi vypozorovat nepodařilo.

Možná když to rozpálíte z Dejvic nahoru na Červeňák a dál, budete
ignorovat semafory (prý je to oblíbená noční zábava), tak to taky pocítíte.

Mrazík