Re: Aktivní balancery v koloběžkách?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Duben 13 14:51:46 CEST 2023

Největší problém je nakonec driver:
Vůbec nejde použít klasickej hi-side, protože ta strana high se po
rozepnutí ocitne "pod zemí".

Nakonec teda budu muset mít nahoře P MOSFET a k jeho zapínání použít
obyčejnej driver, ale jeho dolní konec napájení zas bude pod GND. Dolní
driver bude mít samozřejmě horní napájení nad +BATT, takže budu muset
generovat dvě napájení. K tomu posunutá komunikace s tím LO driverem a
kompenzace rozdílu zpoždění, protože P a N určitě nebudou mít stjný delaye.

Protože není vhodnej řídící šváb, tak tomu bude předcházet obvod z
74AC74 a TS3011.

Možná se dopracuju k důvodu, proč se to tak nedělá:-)

PH